Pirayeee 33+2haftalığız. Bebek baş aşağı dönmüş pozisyonda alt karında ve vajina da ağrım oluyor. Bacaklarımı yana falan açamıyorum ağrım artıyot ve yanmam da var. Yanma da bebeğin pozisyonuna bağlı olabilir mi yoksa rahim ağzında yaram vardı ondan dolayı mı 😐😐😐
Nisankzn Pirayeee enfeksiyon olabilirmi acaba bebek neden yanma yapsin ben az su icince yanma oluyor suyu cogaltinca geciyo 36 ym bende
Sakaryali54 Pirayeee o yanma enfeksiyon cnm ilerlemesn soyle Doktora valla sonra dqha fazla agri cekersn
Maviii Pirayeee yanma genelde enfeksiyondan kaynaklanıyor canım.. bacak açamama sebebin bebeğin döndüğü için olabilir evet ama sen yinede yavaş yavaş hareket eğzersiz yapmaya başla ufak ufak hareket ettikçe ağrının azaldığını fark edeceksiniz.. en azından bende öyle oldu
Sil12 Pirayeee cevaplar yanlış kızlar enfeksiyonla alakalı değil suylada alakalı değil bebek kendi yerini yapıyor özel bölgede incelme oluyo diye yanma var . Bende de aynı durum var d ok tor normal dedi yapacak bişey yok
Pirayeee Sakaryali54 yanma olduğu zaman tahlil yapıldı bişy çıkmadı bu aralar rahatsz ediyor yanma artık🙄
Pirayeee Sakaryali54 yanma mevzusunu söylmedim ama ağrılar için yat dinlen bebek aşağı baskı yapıyor ondan dedi 😏 yarın yine giderim belki bakalm. Erken gelme ihtimali var diye korkuyorm
Pirayeee Maviii işte ben hareket ettikçe ağrı daha beter oluyor. Ayakta desteksiz duramıyorum o derece 🙄 genelde hep yatıyorum😏 yarın bi idrar tahlili yapalım bakalm ne diyeck
Maviii Pirayeee işte canım, yattıkça ağrın geçmez bende öyleyim yürüyüş yapıkça eğzersizler yaptıkça canım yandı ama ağrım hafifledi zamanla.. demek istediğim bu. inşallah enfeksiyon çıkmaz canım
deletedmom734 Sil12 arkadaşım nasıl dayanıyorsun peki???? Ben 36+1 im artık çıldırcam 5dk da 1 tuvaletteyim ve yanma öldürcek beni
Pirayeee Maviii yatınca ağrım geçiyor 😄 ayakta kalınca tekrar başlıyor 😁 bol bol yatıyorm iyi geliyor
Hayalvemasal00 Pirayeee bendede ayni sikayet var 1 aydir. 35+3um. Enfeksiyon mantar sandim ama 3 defadir tahlil yapiyorum temiz cikiyor benmki. Bebek baski yaptigi icin olabir
deletedmom734 Hayalvemasal00 doktorum banada mikrobik bir durum yok enfeksiyon değil bu dedi.... bugün kendimi suya verdim dünde monurol şase içmiştim gece bugünde su içeceğim bol bol kurtulmam lazım bir an önce 😔 tam doğum izni aldım evdeyim sakin sakin hazırlanırım derken yatak döşek:(((
Hayalvemasal00 deletedmom734 bazen boyle iğne batiyor aşırı bi yanma oluyor 2 3 saniye suruyo. Seninde oylemi canim. Bol su icmeme ragmen idrarim hep sari afedersin