Secil2818 Ayglemel bende panoroma da yaptırdım. Allaha şükürler olsun temiz çıktı, %99 oranın da kesin sonuç veriyormuş. Rabbim tüm sonuç bekleyenlere de ferahlık nasip etsin inşallah 🧡
Afraapdr Ayglemel evet kesin sonuç. Ve sadece down sendromu değil 110 tane gen hastalığına bakılıyor . Yani en mantıklısı baştan DNA testi yapmak oda biraz maaliyetli işte ama değiyor her şeye. Veee benim Detaylı ultrason da ki doktorum şöyle demişti risksiz hasta yoktur tarama testleri her kadına bir değer verir . Gerçekten de öyle . Dua edin bol bol hiç bir şey olmaz
Gzd9410 BSRDMRL ben çarşamba günü verdim 10 güne cıkıyomuş bn doğuda kalıyorum tabı test ankaraya gittiği için uzun sürüyor normalde 5 güne cıkıomuş senin oldugun yerde varsa tabi. Benimde ilk hamileliğim o yüzden cok endişeliyim. Tabi bende doğurucam allahtan gelen başüstüne ama ikili teredütte kalmak istemedim die testi yaptırdım inşallah temiz cıkar ilk cocugum olucak ve tedavi ile zor oldu 3 yıl sonra dualarınızı bekliyorum Saglıkla bebeklerimiİ inşallah kucagımza alırız 🙏🙏🙏🙏😔
BSRDMRL Gzd9410 sizde riski kaç gördüler acaba ? Bende ptesi yaptırıcam testi 15 gün nasıl beklicez bilemiyorum.
Gzd9410 BSRDMRL kanımda sadece yüksek cıkmış ikili 147 Kombine risk normaliydi ama kan da yüksek biraz dedi doktor ben panikliyince doktor ücretli olan testten yapın dedi
BSRDMRL Gzd9410 merhaba, bugün sonuçlarımız çıktı, bi problem yok şükür, umarım sizinkide öyledir. Allah bebişlerimizi sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin 🌸
Gzd9410 BSRDMRL benımde şükür temiz cıktı unutmuşum demeyi hemde cinsiyetide belli oldu kızmış inşallah canım saglıkla alırız 🙏💐😘