Hanife001 ben onun süresi zamanı yok diye biliyorum. Sadece son haftalar bebeğin yüzünü net foto halinde veriyor ama onun haricinde zaten doktorun makinası 4 boyutlu ise gösterir. Benim doktorum her gidişte renkli siyah beyaz 4 boyutlu falan hepsinde tek tek gösteriyor.