Burda hep pozitif doğum hikayeleri okuyup “Acaba bir gün ben de yazabilecek miyim?” Diye düşünürdüm, yazılıyormuş😂
Doğum yapalı 26 gün oluyor ancak toparlanıp yazabiliyorum.
7 Nisanda sancılarım başladı normal doğum istediğim ve beklediğim için sancıları evde karşılayıp pilates topunda bolca zıplamaya, egzersizler yapmaya başladım. 8 Nisan günü de bu şekilde geçti. Arada NST çektirip açılmam var mı diye baktırdım fakat sancımın NST’de hafif çıktığını açılmamın da olmadığını söyledi acil doktoru. 9 Nisan günü sabahtan akşam üzeri 16′ya kadar hiç sancım gelmedi. Çok şaşırdım ve endişelendim. (Başıma gelecekleri nerden bileyim)
Derken 16 gibi sancılar gelmeye başladı ama sancıdan ziyade karın altında acı, batma şeklindeydi. Ben oh oh sancılar şiddetlendi açılmam olur diye sevinmiştim. Tam 19:00′da acildeydik. Acil doktoru sancımın hafif olduğunu eve dönmemi söyledi o kadar şaşırdım ki ne yalan söyliyim bi 5-6 cm açıklık bekliyordum, öyle bi sancı ve acıydı.
Eve döndük dönmesine fakat bu ağrılı sancı artarak devam etti. Rahatlamak için duşa girdim. Çıktığımda yoğun bir kanamam vardı. Hemen hızlıca acile tekrar giriş yaptığımızda saat 22:00′dı. Kızımın doğum saatiyse 22:14 😂 Meğer bebek eşinden ayrılmak üzereymiş ve bunu son an farkettiler…
O aradaki koşturma, acele ve korkuyu size anlatamam. Her doğum kendine has fazla detay vermek istemiyorum etkilenenler olabilir (Ben her doğum hikayesinden çok etkilenirdim)
Beni en acilinden sezeryana bir sokuşları var sanırım bunu ömrümce unutamayacağım. Herkeste bir panik, yüzlerde bir korku özellikle bir önceki gidişimizde bana bi şeyin yok diyen acil doktoru. İnsallah bundan sonraki hastalara adam akıllı bakar.. Allah kızımızı bize bağışladı ve kucağımıza aldık şükür ki.. Sezeryan biraz ecel tecel olduğu için açıkçası ben tüm detayıyla hissettim. Kesilmesi dikilmesi her şeyi. Doğum devlet hastanesinde oldu. (Sakarya Eğitim Araştırma) Onun harici 3 gün yattım gayet memnundum hizmet olsun ilgi alaka olsun.. Tek sıkıntı o acildeki muhabbetti.. Sorusu olan varsa cevaplarım seve seve