Handey benim geçtiğimiz hafta 3-4 gün acıdı, ağrıdı. Başlarda umursamadım. Sonrasında nohuttan büyük çıkıntı olduğunu farkettim ve cuma acıdan nefes bile alamaz şekilde acile gittim.
Nst, kan, idrar bakıldı heçbir şey yok. Sonra doktor muayene etti.
1. İhhtimal;Karın büyüdüğü için ağrı yapabiliyormuş annenin göbek deliği dışa çıkıp
2. İhtimal; hamileliğe bağlı göbek fıtığı olabiliyormuş. Karnın hızlı veya çok büyümesi sebebiyle.
Genelde bu iki sebep neden oluyor ...
Ama bende çok farklı bir şey çıktı. Miyomum varmış ve karın duvarıma baskılamış. Doktor bu acı doğum sancısı başlatır dedi yatış verdi. Gerçekten de öyle oldu. Gece Nst de 5 dakikada bir sancım çıktı. Ciğer geliştirici, serum ve ilaç başlandı. 4 gün hastanede yattım erken doğum tehlikesiyle.
Gözünü korkutma ama doktora görün. Ben acıdan iki büklüm yetiştim hastaneye....