Aselkus Kizlar prilam bulanti ilacı kullanan varmi gece 2 tane onerdi doktorum cok kotu oluyordym bulanti olunca lavabodan cikamiyorum insallah etkisi olur
symozdag Aselkus 7 aya kadar kullandım gece 2 tane sabah ve öğlen bir tane içiyordum sonra bulantılarım azalınca gün içinde bulantım oldukça almaya başladım son ay bulantım geçti zaten bana mucize gibi gelmişti
Aayssee1323 Aselkus 13+5 7. Haftadan beri kullanıyorum. 3 e çıkarttım geçen hafta daha rahat oldu ☺️☺️
Sevcannbyrk Ben kullandım canım baya etki ediyor gerçekten. Hatta 19 haftalığız şuan sadece sabahları içiyorum içmezsem gün içerisinde çok kötü oluyorum
Aycin89 Bende kullandım gece 1 tane, fayda sağlamazsa 2 iç demişti doktorum. 2 hiç içmedim 1 paket kullandım sadece sonra bulantılarım devam etmedi çok şükür. Bu ilacı kullanana kadar berbat bulantılarım vardı yaşam kalitemi çok etkiliyordu.
Aselkus Bugun ilk gunum gece 2 tane ictim mucize gibi sabah bulantim olmadi yerlerde sürünüyordum resmen insallah hergun aynu etkiyi gosterir
yesim_cakmakli9 27 haftalığım hala kullanıyorum banada günde 2 tane dedi ama ben 1 tane içiyorum. Onsuz gün zehir oluyor
Mamalisa 10+3 üm ben de kullanıyorum günde 2 tane. parasını kesinlikle hakeden bi ilaç😂( 210 liraymış kutusu) günlük hayata devam ettiriyor resmen.
Gulsenn55 Bende 13.haftadan itibaren kullanıyorum 21+6 dayım hala devam. Harika bir ilaçççç aile hekiminden yazdırınca 33 lira gibi bir ücrete alınıyor inanılmaz rahatlatıyor.
Suzandefne Aselkus bulantım sadece 1 hafta sürdü böyle yazıları görünce şaşırıyorum doğuma kadar bile sürüyormuş . Geçmiş olsun
minikmucizeemaak Aselkus Bende kullanıyorum yatmadan önce 2 tane. Daha iyiyim akşam 8 9 gibi bulantılar gelmeye başlıyor ama çok zorlamıyor çok şükür
Nuraaa Aselkus benım bualntımı daha cok arttırdı ya Onu ıcmeden 5 istıfra edıyorsam onla 10 oluyor bıraktım