Rabia54 abartılcak bişey yok bence canım bnim önce açıklıgma baktı sonrası çatı muayenemi yaptı çok rahat karşıladım kasmadım kendimi sadece parmagnı aşagı bastırıyor esnekligne bakıyor felan, kaç parmaktı orasını bilemiycem tabi :) hemen bi kaç saniye sürüyor, kendini lasmayıp ne kadar rahat nefes alıp verirsen senin için o kadar kolay olur,