Zelis97 Kızlar merhaba.. Bugün 40+4 ile doğuma alındım zaten 3 gün önce kontrole geldiğimde 5 cm açılmam vardı. Bugünde hastaneye gelince suni sancı verildi ve 1 saat içinde kızım Minel’imi kucağıma aldım 🥲
Virgohome Zelis97 abla hayırlı olsun merak ediyorum suni sancıya dayanabildinizmi sancı korkutuyor beni yA
reisMom Zelis97 Allah analı babalı büyütsün 🤍 Bu normal dogum isteyen anneler hep bekliyor mu ya bende normal dogum istiyorum pazartesi 37 haftalık olucam randevum var acılmam falan olsun erken gelsin kilosu saglıgı yerindeyse istiyorum 🥺 ama Rabbim bilir işini
Mucizebebek2 Zelis97 bende 40+4 oldum sabaha kadar çok düzenli kasılmalarım oldu sonra geçti ara ara gene oluyo şimdi nişanınz yada suyunuz gelmismiydi
Zelis97 Virgohome dayandım canım Rabb’im sabrini veriyor evet çok zor ama bebeğini kucağına aldıktan sonra daha güzel iletişim ve bağ kurabilirsin. Yapabilirim demelisin
Zelis97 reisMom evet canım bekliyoruz. Günün gelmediği sürece ve herhangi bir açılma veya sıkıntı olmadığı sürece gününü bekliyorsun canım. Benim kız karnımda durmaktan kaka yapmış 😅
Zelis97 Mucizebebek2 hayır canım ilk gebeliğimde benimde belimde şiddetli kasılmalar vardı suyum gelmişti ama ikinci gebeliğimde herhangi bir belirti yoktu 5 cm açılmam vardı ve günümü geçtiğim için suni sancı ile normal doğum yaptım