Ozge56 Benimde 5-6aydan itibaren aynı ağrılarım olmaya başlamıştı hatta sırtım (kalp hizasi) sol omuzdan kalbime doğru bı sancı girdi ki ne yatabiliyordum ne uyku uyuyabiliyordum.uyuyabilmek için masaj vs denedik ben ilaç kullanan biride değilim ama o ağrı yüzünden parol içiyordum saatler sonrada olsa hafifletiyordu. Bu ağrı sırtıma yayıldı kaburgalarım ağrımaya başlamıştı ağlıyordum acidan (sırtıma hacamat yaptırdım ve rahatladım) benim böyle geçti yoksa ağrıdan ağlıyordum hergun