Prensess35 kızlar merhaba 19 haftalık hamileyim doktor bebeğin kafasının assagida olduğunu söyledi ve sürekli yatıp dinlemem gerektiğini söyledi allah korusun kötü bir şey olmaz degilmi başka nelere dikkat ediyim öneriniz varmı acaba