Kızlar şehir hastanesinde takipliyim randevuma 10 gün var doktorum değişti eski doktorum 34 haftada bırakırsın demişti yeni
Gittiğim doktor 37 haftaya kadar dedi ama en son gittiğim doktordan hiş memnun kalmadım başka bi doktora randavu aldım 33+3 haftalığım aspirinim son 4 tane kalmış yeni paket alsam mı artık bıraksam mı bilemedim siz kaç hafta da bıraktınız bu arada tansiyondan dolayı Corasprin 100 lük kullanıyorum