Tr2603 Kızlar 37+5 im gümüş kapak kullanıyorum göğüs ucumu temizleyeyim derken fark ettim sütüm geliyor normal mi 😅 bir de anneden gelen ilk süt bebeğe çok faydalı diye biliyorum bu süt o süt mü 🥹
AlmilaninAnnesiii Tr2603 Bu sabah uyandığımda sağ göğsümden süt gelmiş bayaa sırılsıklam olmuştum 37+6 bizde 😅 normal kabul ediliyormus
Yarnecalp Tr2603 sakın sıkma evet bu süt o süt boşa akitma kendi akması problem yaratmaz fazlalığı atıyor vücut
elifcicek_07 Sağmamak lazım 28 den beri benim de geliyor Allah korusun erken doğumu tetikler demişti doktor
Tr2603 elifcicek_07 evet bende sordum şimdi doktoruma sağmamak gerekiyormuş doğumdan sonra geliyormuş zaten o ilk süt yine 🥹
AlmilaninAnnesiii Tr2603 Bende çok tuhaf oldum doğrusu bekliyorum artık kızımı da sütünü de ama bakalım 😇