Kızlar son ayımdayım 5 haftalıkken öğrendiğim gibi sigarayı bırakmıştım zaten günlük 4-5 dal içen biriyim paket tüketen biri değildim mide bulantılı geçince ve vicdan azabı işin içine girince bıraktım ama 33 haftadayım artık canım çekmeye başladı ama içmiyorum tutuyorum kendimi ama doğurunca bu azmim olmicak bebek içimde olmicağı için diye düşünüyorum oysa ki emzirirken daha zararlı ama diyorum ya 2-3 sene emerse nası olcak bu ıs? Sigara kullanıp uzun yıllar emdiren anneler nasıl yaptınız napıyorsunuz öneri var midurrrr