adatuna bişey sormak istiyorum. 3 gün önce ovulasyon testim ikisi koyu çizgi çıktı dediler ki yumurtalama olmuş o gün ilişki yaşadım sonra gün yaptım ovulasyon testi silik çıktı dediler ki çatlama olmuş yine yaşadım ilişki. Bugünde ovulasyon testi yaptım sik çıktı ama bugünde yaşadım ilişki. Adet olmama 8 gün var tutar mı sizce?