Ilksen-30 canım ben de kabızlık var genelden da zaten olan bir şey aç karna ılık su içiyorum ılık su içemezsen içerisinde birkaç damla limon atıp tatlandırır bilirsin Bagırsaklar hemen yumuşuyr bulgur pilavı de iyi geliyor bir de bildiğim kadarıyla ve denediğim kadarıyla mercimek çorbası çok iyi geliyor