Kubrakarahan ikisini de lansinoh aldım ben biberon bebek çekmedikçe akıtmıyor inşallah kullanmak zorunda kalmazsınız ben doğumdan sonra ihtiyaç olduğu için aldım meme reddi yaşadım sadece uyurken emiyordu oğlum onu da aktif emip boşaltmıyordu sağıp veriyordum kalanı pompa ihtiyaç evet başlarda kontrolsüz süt üretimi oluyor göğsü boşaltmak daha iyi oluyor gerçi oğlum buzluktan çıkan sütü de içmedi kustu bende sürekli sağıp aynı gün içinde vermeye çalıştım hep