Csknaz Bugün kızım olacağını öğrendim ama bisey sinmedi hiç içime bir oğlum var şimdi kızım olcak nasipse sizde öneri de bulunursanız sevinirim 🙏
Demmet Csknaz biz kızımız olsa ismini Arven koyacaktık ama erkek olduğu için kaldi , umarım gönlünüze göre bir isim bulursunuz , sağlıkla gelsin küçük hanım
Amineazra Csknaz biz Amine Azra koyacağız inşallah ben diğer isimlerden ziyade sare, sena , erva , Meryem,hafsa, zümra, sevde, alya ve hüma isimlerini beğeniyorum 🙂
Laviniadim Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🫶 Kızımın ismi Ada Lavin 🥰 diğeride kız olursa ela olacak inşallah 🌸
aydmrtugba Biz eşimle umay ve Gökçenur arasında kalmıştık umay ismine karar verdik sizlere de fikir olsun iki isimde anlamlı ve güzel
ezgi95demir biz Neva koyduk🌸 Anlami; ses, name, ahenk. Refah, mutluluk. Diğer beğendiğim isimler; Beren Öykü Nil Yade Defne Eylül
defneveannesii_ Kızımın adı defne olucak inşallah💖 Dün de şifa diye bir isim duydum, o da çok hoşuma gitti🌸 Hiç şifa isminin kullanıldığına denk gelmemiştim ama çok hoşuma gitti😇
[silindi] Bera Zümra Mehlika Hatice Gülce Ayşe Şifa Sağlıkla gelsin yavrunuz inşallah isim kaderdir niyet tutup koymaya dikkat edilmelidir 🌿