Aseleft Kizlar şeker yüklemesi yaptirdim bugun en yüksek 140 olmasi gereken 152 çıktı, pazartesi gidicem doktora, yüksek mi sonradan düşer mi bilgisi olan aydinlatabilir mi lütfen
NobleMom Aseleft Yediklerinize dikkat ederseniz düşer ama saldığınız anda tekrar çıkar. Diyet yapmanız ve bozmamanız gerekiyor. Geçmiş olsun 🙏🏻