Tugce97 Kızlar 21+6 bugün ama 3 gündür çok sancı var kasıklarımda normal mi bilmiyorum ama sanki regl olucak mışım gibi sancılanmam var. Ve bıcak girer gibi saplanıyor sanki kasıklarıma sizce normal mi? 🤷😔
Yazmelegi_ Tugce97 sanci varsa kesin doktora görün bende 21+3 te sancim var diye gittim rahim ağzında kisalma olmuş o sancı yapıyor demişti ama inşallah sizinki oyle degildir🌸
Tugce97 Yazmelegi_ doktorum da birşey söylemiyor malesef bulunduğum bölgede doktor sıkıntım da var olanı da fazla ilgilenmiyor çok korkuyorum 😔 çok sancım var
Yazmelegi_ Eliftal 23 mm di progestan kullandım protulon igne kullandım şuan yükseldi ama yatıs modundaym
Yazmelegi_ 123oz 26+4 şuan doktor yükselis iyi ama düşmeyecek diye bir durum yok dedi her ihtimale karşı yine de çok is yapmıyorum dinleniyorm