Meyra21 Bol bol dua et Allah’ın izniyle sağlıkla gelir bebeğin inşallah 🙏🏻 Ben ilk bebeğime hamileyken babam kemoterapi görüyordu özellikle 20.haftadan sonra çok zor günler geçirdik, 32 haftalıkken de babamı kaybettim. Gerçekten hem çok zor ve üzücü hem de çok stresli bir hamilelikti, çoook dua ettim, elhamdülillah bebeğim sağlıkla geldi