1annee1gebee Merhaba hanimlar. Bu ayin 20 sinde oglum 2 yasina girecek . Ve ben dun gebe oldugumu ogrendim. Sezeryanla dogum yaptim. Bi sıkıntı olurmu ve 2 bebekli hayat nasil olacak acaba diye dusunuyorum. Varmi aranizda 2 yas arayla cocugu olan
bitterciko 1annee1gebee aynı dönemlerde hamile kaldım bende şimdi 39 haftalık oğlum çok heyecanlı bebek aşağı bebek yukarı bekliyoruz bakalım doğunca ne olacak
guzelanne01_ 1annee1gebee sezeryanda sınır 2 yıl zaten canım ama önce hamile kalanda var☺️ Şuan bende ikinciye hamileyim ama kızım 12 yaşında🫣Yinede nasıl olacak merak ediyorum
Tiiffany 1annee1gebee İlki 13 yaş Diğeri 22 aylık şimdi 35 haftalık gebeyim Öğrendigmde 15 aylıktı oglum Hepside sezeryan. Daha kısa sürede gebe kalanda var sizin iyi yine. Normal şansınız var
1annee1gebee guzelanne01_ hayirlisiyla alin kucaginiza ins bence siz hic zorlanmazsiniz kiziniz bakar bebişe
guzelanne01_ 1annee1gebee yani öyle ama kızımında dersleri yoğun okuluna sık giden biriydim Farklı düzen vardı yani işte Yinede insan terettütte kalıyor Hani size bunu demek istedim kaç yaşında olursa olsun ona göre sorumluluğu farklılaşıyor Allah yardım eder amam
kayra21 Kızım 16 aylık Allah nasip ederse 2. bebeğim olunca araları 22 ay olacak şimdilik bi sorun yok son haftalarda nasıl olur bilmem 🤷♀️zor olacak biliyorum ama ikisi bi arada büyüyecek diye kendimi teselli ediyorum 😅
1annee1gebee kayra21 valla bende kendimi oyle teselli ediorum durun bakalim sonumuz nolacak bide ben hatayda yasiyorum biliorsunuz deprem dolayisiyla hastane vs yok kisitli napacam bilmiorum