Gulcan3655 Kızlar 20+1 haftalik hamileyim vajina ağrısı yaşıyorum neden olur yada yasayan var mi benim gibi yardimci olur musunuz
tlhmrv Gulcan3655 bişey batiyo gibi sizliyo gibi oluyo arada doktora sordum orda kan akışı arttığı icin arada biyle olmasi normal dedi
Biyologannee Gulcan3655 19+3teyim bende de ara ara oluyor hatta dolgunluk baskı oluyor sanki dogurucam gibi. Daha dotora sormadım bende ama normaldir diye düşünüyorum
Gulcan3655 tlhmrv evet bazen birsey batiyor gibi bazende kemiğinde bi agri oluşuyo randevuma da var biraz o yüzden burda danismak istedim