symozdag Kader111 37 olcaz hala ters :( 35 den sonra dönmesi cok zor diyenler oluyor doğum anında bile döner diyenler oluyor kafalar karışık bekliyoruz
yenianne01 Kader111 Allah yardımcın olsun inşallah, benim bebeğimde 38.haftaya kadar baş gelişti. 38.haftada makat geliş oldu biraz daha bekledik tekrar döner diye ama maalesef dönmedi. 40.haftada mecburi sezaryen oldum. Şuan 1 aylığız,sanada hayırlı doğumlar
Batur58 Kader111 33 de bebeğime ters dedni çok üzüldüm çünkü iki aydır baş asagiydi. 35 de gittim dönmüş dedi. 37 de gittim tekrar makat geliş çok üzüldüm çünkü artık büyüdüğü iicn dönmesi çok zordu. ama 38 de gittim geçen yine basbasagi olmuş. inslaah artık dönmez. bazı bebekler son ana kadar sürekli dönüyormuş. o yüzden son haftalara kadar sezeryen kabul etmeyin bence.
Azeriqizi Kader111 dun duydum esimin arkadasinin bebegi donmus😀esime arkadasi soylemis bebek donmedigi iicn sezeryan olacakmis 38te soguk alginligi olmus oksurmus oksurmekten donmusmus🤣🤣ben esinin ve esimin yalancisiyim tabi.simdi normali bekliyorlar🫠
GirlGossipgirl symozdag benm dönmedi neler ne hareketler yaptım ama dönmedi bende ters geliş normal doğum yaptım. Belki doktorunuz yaptırabilir. 2 normal doğumun olduğu için yaptı doktorum
Kader111 GirlGossipgirl benim ilk doğum ters normal doğum bilemedim şimdi galiba sezaryanı tercih edicem
symozdag GirlGossipgirl hangi hastanede yaptınız doğumu, bence bu konuda çok şanslıymışsınız benim ilk doğumum doktor dönmezse Sezaryen olur dedi
Kader111 Batur58 çok yoruldum hamilelikten cidden sizin öyle oldumu bilmiyorum ama artık çıksın istiyorum 38 alırsalar kabul ederim sağlık açısından bi sorun yoksa tabi
GirlGossipgirl symozdag medipol megada yaptım. İlk doğum olduğu için sezeryan olur. Ama siz hareketleri yapmaya devam edin inşallah döner