Bende öyle yaptım ve iyi ki öyle yapmışım. İkili üçlü testler size sadece olasılıktan bahseder kesin sonuç vermez. Sizinle aynı hafta aynı yaşta diğer gebeler ile bir algoritma verir. Fetal Dna öyle değil. Bebeğinizin kromozomları incelenir. 6100 verdik yine olsa yine veririm. İkili üçlü testler için boşuna strese girmeye gerek yok keşke ücretsiz yapılsa. Ben kendi istediğimde yaptırdım 26.yaşındayım