Merhaba
Baharyusuf merhabalar 🥰 öncelikle Bu haberin seni ne kadar rahatsız ettiğini korkuttugunun farkındayım. Sakın stres yapıp kendini üzme ben üzdüm ve ne oldu biliyor musun bebeğimde gebelikte gelişim geriliği stres ve üzüntü gerçekten çok etki ediyor . Şuan bebeğim doğdu sadece ayrıntılıda kalpte parlaklık görmüştü doktor kendimi bitirdim yerle bir oldum Şuan yanımda sağ Salim çok şükür uyuyor 🤗 Doğum sonrası doktora da götürdük hiç bir şey yok çok şükür sen kalbini iyi tut zaman çok hızlı geçiyor mutlu ol hep güzel anne 🤗