Artık gelsin çok yoruldum kızlar 40+3 olduk dün geceden başlayan bel kasik sancıları sabaha kadar devam etti sabah dk tuttum 10-15 dk ya bir geliyor 30 saniye sürüyor gidiyor hafifti başlarda ama şimdi akşamdan beri baya arttı sancım ama süresi hala 10-15 dk ama nst de hiç çıkmıyor niye öyle oluyor bu çektiğim sancı değilse sancı gelince ölürüm heralde