Arkadaşlar merhaba ben çalışabilir raporunu 32 tamamlanınca alınacak zannediyordum ancak 32 nın içinde alınması gerektiğini öğrendim biraz önce ben de 31+4 üm. Pazartesi alsam problem olur mu doktorum da üniversite de hoca ama özel muayenehanesinde bakıyor yoksa yarın ona mesaj atayım mı? Bilen biri varsa yardımcı olursa çok sevinirim