Rabiatekinn 4 haftalık gebeyim dünden beri az az pıhtılı kan geliyor sizce normalmi yada yerleşme kanamasımı
esraEb Rabiatekinn bence direkt dokotra gitmelisin. Pıhtılı kanama riskli olabilir. Korkmanı istemem yerinde olsam direkt giderim. Yerleşme kanaması ilk ilişkide gelen kana benziyor. Şeffaf ve açık,aşırı akışkan
Denizegeabioluyor Rabiatekinn yerlesme kanamasi kahverengi yada pembemsi akinti seklinde oluyor renk kirmizi helede pihtiliysa tehlikeli bi durum olabilir hemen doktora gorunmeni tavsiye ederim
Rabiatekinn Yarın 12 de özele gideceğim ilk gebeliğim birşey anlamıyorum dün ailemle aramda tartışma oldu biraz sinir krizi geçirdim yattım sabah kanama olmaya başladı acaba düşükmü oluyor sizce kendimi biraz sarsaladım çünkü 🙁
Hiilal0606 Rabiatekinn benim 3.ayımda 2 damla açık kırmızı leke geldi acile gittim bebeği gösterdi içim rahatladı yer değiştirmiş bebek düşükte çok ağrı oluyormuş içiniz rahat etsin gidip gösterin inşallah birşey yoktur
Rabiatekinn Hiilal0606 ben yerleşme kanaması sandım bugün gittim gebelik sonlanmış düşük olmuş yani keşke diyorum ilk damla geldiğinde gitseydim 😔