Kubrakarahan Kızlar 17+1 olduk hala net bi şekilde hissetmedim göbeğimde çıkmadı sizde nasıl durumlar benim ilk gebeliğim
TheMuhtesem Kubrakarahan ben 23 e yeni girdim anca 1-2 haftadır hissediyorum, göbeğim de hemen çıkmıştı
Minik-anne06 Kubrakarahan ben 4 gün önce hissettim ve bu sabah uyandığımda hissettim ama ilk hareketli sağdaydı 5 kere üst üste hissettim neredeyse bugün de sol da
Bilge_11 Merhabalar benimde ilk gebeliğim 20+3 bende tam anlamıyla hissetmedim henüz atar damar gibi hafif oynamalar oluyor gece ozellikle
Emra35 19 haftalığım net bir şekilde hissediyorum doktor da çok hareketli bir bebek maşallah dedi zaten
Merve3801 18+4 4-5 gündür hissediyorum günde 8-9 defa bildiğin Vuruyor gibi çok nadir döndügünü de hissettim felan hissediyorum
Bilge_11 Akıntısi olup fitil kullanan var mı? MIXOVUL verdi doktorum aşırı değil ama ben yinede doktora söyledim akintim biraz fazla diye fakat yapmaktada zorlanıyorum 3 gündür itiyorum geri geliyor ağızdan kullanılan bir ilaç verseydi keşke diyorum