Eliftal Detaylı ultrasonda bebeğin sıvısı fazla denildi kendi doktorum normal seviyede diyor kasılmalarım olduğu için doktor değiştirmek zorunda kaldım oda sıvısının normal olduğunu söyledi kime inanıcam
nerminnn_ Eliftal benimde detaylıda çok az fazla dedi kendi doktorum risk teşkil etmeyecek seviyede olduğu için normal kabul ediyoruz bu seviyeyi dedi sizin de öyle olmuş olabilir
Servikal Detaylı ultrasyonda pürüz bulmaya yeminli gibi doktorlar hoşlarına gidiyor olumsuz şeyleri sıralamak iyi olduklarını zannediyorlar