Nurosss 36+5 bu gün çatı muayenesi oldum çatım kemikliymiş ve bir tık dar dedi 39 haftaya kadar bekleyelim eğer açılma olmazsa sezeryan yapalım dedi böyle olan var mı
Cicegim38 Nurosss kuzum kusura bakma ilk hamileligim ve cati muanesi hakkinda hicbisey bilmiyorum bana detayli ve nasil oldunu anlatirmisin bende suan 32+5 im
selinsmother Nurosss eğer gerçekten normal doğum istiyorsan çatı sancı esnasında açılan ve tekrar bakılması gereken bir kontrol 😅 ama bahane edeyim diyorsan sezeryana gün al ben aldım 😂
Nazarfirat Nurosss kaç cm açılma vardı cnm ben 3 kere yapmışım 39+4 haftalık hamileyim 1 cm bnm duruyorum hala
Nurosss Cicegim38 korkulacak kadar kötü değil bende çok korktum ama emin ol ki bundan mı korkmuşum diceksin saniyelik bir işlem zaten 😇
Nurosss Kirmizibalik1 Korkulacak bir durum yokmuş onu anladım ben ilk korktum ama hafif bir sızı oluyor o kadar biz hamilelik döneminde daha fazlasını yaşıyoruz 😇 korkma yani
Alinrabia Valla kızlar bende 38inci haftamdayim kendi doktorum hiç çatı muayenesi yapmadi ya da yapalım demedi anlamadım bende her hafta hazırlıklı gidiyorum yapmıyor demiyorda bişey
nidosh Alinrabia bazı doktorlar doğum esnasında çatı genişletebileceği için çatı muayenesini sancı başladıktan sonra yapıyor