Nese92
Boşluk agrısı ve karnımın içi agrıyor dıye gitmistim hastaneye 28. Haftamda, doktor nst ye yonlendırdı sancım cıktı 1 gece yatırdılar.
Sımdı 2 haftadabir muayenelerimde nst istiyor doktor. Benım erken basladı aslında
Şıkayetıne gore yonlendırır bence 🌸