Cicek_1 Kızlar selam ✋nasılsınız 🌷 Sizlere bir şey sormak istiyorum normal doğumda ıkınmada çok afedersiniz tuvalet kaçırma gibi durumlar oluyor mu öncesinden bağırsak boşaltıcı işlemler oluyor mu 🙈🙈🙈
Cicegim38 Cicek_1 sorunuu cok guzel sormussun bende normal dogum dusunuyorum aklimdaki soruydu ilk gebeligim bende ogrenmis olcam.sayende
Sedadgr Cicek_1 bende senin gibi düşünüyordum doğum yapmadan önce ya tuvaletim gelirse ya doğum anında yaparsam diye hiç dert etme lavman bütün için bosaltioyrlar ne büyük ne küçük tuvalet gelmio merak etme
beyzzsenturkk Cicek_1 ya ben evdeyken zaten ishal olmuştum öyle doğuma gittim öyle bişey yaşadığımı sanmıyorum yaşasanız da doktorlar hemen temizliyor size belli etmiyorlar her doğumda olmuyor ama olursa da cok normal bir şey zaten sıkıntı etmeyinn💜
_nigarr24_ Cicek_1 selam. Evet maalesef az da olsa oluyor. Bağırsağını ne kadar boşaltırsan boşalt illa azacık da olsa kaçırıyorsun ama o an onu düşünecek halde olmuyorsun😁
Bereket_41 Cicegim38 sabunlu su gibi düşün popodan yapıyorlar içine sikiyorlar bı 5 dk sonra ishal gibi olup bütün herşeyi çıkartıyorum cnm
Cicegim38 Sedadgr bende dusunuyorum doguma az kaldi normal dogum istyorum fakat aklimda dogum esnasinda ikinma aninda tuvalet vs vs gelirse diye detayli anlatirmisin
Cicek_1 Benimde ilk gebeliğim aklımızda bir çok soru var 🙈🙈🙈 netten baktım da diski atilmasi için popodan sıvı enjekte ediyorlarmiş
Sedadgr Cicegim38 gelmez merak etme lavmanla için boşalacak zaten benim doğumda yapmislardi wcye zor yetiştim doğum öncesi ilaç atilio içinden fazla detaya giremiyorum burada