Deletedmom_43 PnrKrgz Gebelikte genelde A ve ihtiyaç halinde B kullanılır. C gerçekten kullanılmadığında ciddi zarar var ise kullanılıyor diye biliyorum. İlacın ismi neydi bu arada?