Kuzuletta Ultrasondaki gibi mi oldu bebeğinizin burnu 😅 eşim Trabzonlu ve hepsinin burnu uzun, büyük. Benim aileminki de hep küçücük. Bebemi bi gördüm renkli ultrasonda şok oldum 🤣 kocaman bir burnuşş. Doğunca da öyle mi olur çok merak ediyorum
Eflinnisa Kuzuletta işimde bende trabzonluyum ama burnum trabzonlularınkinle hiç alakası yok oğlumda aynı ikizim olduğu için onun burnuda küçük yuvarlak çok güzel herkes çok beğeniyor burnunu oğlumun 😄 eşime sadece benzediği kan Grubu kirpikleri ve dişleri onlarda Allah’tan güzel 😄😄 ama karnımdaki nasıl olur bilmiyorum 😄😄
5melekannesi Kuzuletta ben trabzonluyum ama burnumuz benzemiyor çocuklarımızda hiç öyle olmadı hepsi küçük burunlu 😂