Kızlar 7+5 günlük hamileyim sürekli acıkıyorum yiyorum doymuyorum affedersiniz üstüne mide bulantım geliyor tabiki yemekten şikayetçi değilim sadece bu doyumsuzluk hissi ne zaman geçiyor peki sizler kaç haftalık’sınız ve neler yiyorsunuz evde yemek yapanlar var mı yoksa dışarıdan yemek mi ben evde yaptığım yemekleri maalesef yiyemiyorum zorluyorum olmuyor biraz birbirimize destek olalım neler yapıyorsunuz spor yapıyor musunuz yoksa odadan oraya yürümek mi😅🏃♀️ Allahım sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin bunada çok şükür🙏 Rabbim olmayan kardeşlerimize bebek sahibi olmayı nasip etsin inşallah🙏🌸