Ezmagg Kızlar 27+0 dayım ama cildimde ınanılmaz kuruluk ve cilt tonu esıtsızlıgı ve kararma oluyor benım gibi sorun yaşayan varmı varsa çözüm önerileriniz nedir ?
Sinem94 Ezmagg alnımda ve yanaklarımda var nemlendirici sürüyordum daha beter oldu şimdi sadece suyla yıkıyorum o kadar doğum sonrası geçer inşallah
Dark Ezmagg kesinlikle güneş kremi kullanın. Gebelikte leke oluşumuna vs çok yatkın oluyor cilt. Evde iken bile sürün