Busra_kocabas sezaryen hiç olmadım iki normal doğum yaptım normal doğum öneririm sezaryen gerekmediği sürece önermem bence acil durumlar için tercih edilmeli
normal doğumdan 2 saat sonra ayaktasın ve bütün işlerini kendin görebiliyorsun toparlanman daha kısa sürüyor tabi herkesin bünyesine göre değişir