tgba715 Umrnnnn benim ilk gebeliğimde böbreklerim cok agrırdı doğumdan 3 ay sonra taş düşürdüm onun agrısıymıs meğer. Ilık duş alıp böbreklerime hafif masaj yapardı eşim iyi gelirdi. Bi de sıcak tur ayağını belini. Bol bol da su iç canım
surfermom Umrnnnn 8 haftalığım ve aktif olarak döküyorum. Bol su dedi doktorum. Midem bulandığı için çok içemiyorum ama bilmiyorum ne olacak. Kasık ve bel ağrısına sebep oluyor.
tubimom Umrnnnn benim ilk gebeliğimde bir ay boyunca kanlı idrar geldi sancılı dayanamıyordum artık doktora gittim kan testinde 6 haftalık hamile olduğum çıkmasın mi sanki o bir ay o sanciyi ben cekmemisim gibi geçti 🤣🤣
Esrafatih01 Umrnnnn bende de fazla mide bulantısı olmuştu çok kötü bir şekilde demek ki kumdan kusmuşum
menessare Bende dün tahlil verdim kum döküyormuşum normalde bel ağrısı var . Kasıklarda idrar esnasında ağrıyo:(