Sena19 çok sağolun Allah razı olsun ,benim durum baya karışık ,ilk gebeliğim boş gebelikti ,ikinci 25.haftada kalbi durdu,ucunlu gebeliğim 10.hafta kalbi durdu,4.gebeligin ikiz 12.hafta kalbi durdu ondan sonra bir kızım oldu hamdolsun 3 yaşında şimdi 22 haftalık hamileyim Rabbim nasip ederse bir kızım daha olacak ,bütün herşeyi yaptırdık bir sebep çıkmadı önlem amacli kan sulandırıcı kullanıyorum,3.ve 4.gebelimde iğne kullandığım halde kaybetmiştim,Rabbimden gelen bir şey sebebi bulunamadi