bende genetik hastalik o yuzden TSH her zaman yuksek oluyo, ve oyle de gebe kaldim en yuksek TSHla doktorumla tedavi+ilaclar cok sukur simdi normasinda. Yani TSH yuksek olmasi korkulu birsey degil sadece dogru zamanda iyi doktor dogru tedavi ilac lazim