_aydanyldzz Merhaba 34 haftalık hamileyim rahim ağzı kısalığım 8mm erken doğum mu olur acaba iki gün önce çatı muayenesi oldum 1 parmak açıklık varmış sonrasında kanama da gördüm ama doktor suyumun iyi olduğunu söyledi bu haftalarda benim gibi olan var mı ?
Nurrr_33 _aydanyldzz bende 32 haftaliğım ve 31+5 de doktor rahim agzimin 18 mm olduğunu ve erken doğum olacağını beklemeyecegini söyledi bebeklerin. 2 haftaya gelir bunlar dedi. 5 gün oncesi 23 mmdi 18 e inmiş 5 günde. 😞 31 de 23 mmdi 31+5 de 18 e inmiş 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Aysenurmus Doğum yakın görünüyor o zamana kadar uzanmaya gayret edin kendinizi yormayın. Çok kısalmış açılmayı tetikleyecektir. Ne kadar aynı bedende olsanız gelişimi için o kadar iyi. Sağlıcakla kucaklayın 🥰