aysenurcft Merhabalar 35+3 haftalık hamileyım bugün doktorum amniyom sıvının biraz azaldığını söyledi gebelık şekeri de var suyu artırmak için neler yapabilirim başına gelen varmı siz neler yaptınız 🌸
PSerenity aysenurcft sanırım benim de azalmış gebelik şekerim var 35+6yım bol su iç dedi 2lt içiyodum 3-4 içicem artık
aysenurcft PSerenity Bende 2 litre içiyordum 3-4 litre içmem gerekiyor muş bide havuç suyu iç dedı ama şekeride yükseltıyor