Syma_07 Kızlar bize en son 24 Nisan’da fatura gelmişti ödememistik mesaj geldi telefona iptal oldu diye ödemedik yani bedava oldu 😂
beyzzsenturkk Syma_07 geçende eşim doğalgaz bedava aç demişti sırf emin olamadığımdan açmadım meğerse bedava değilmiş😒 bu adamın bizi evde pişirmeye niyeti var zaten yaz gelmiş doğalgaz açtırıyo iyice evde cıplak gezelim diye 😂
Deletedmom_116 Syma_07 Norun aşko cagnim sıkılıyo tek kdim🥴🥴 ne güzel yemek falan yapmadan koca bekliyordum ben 😂😂
Deletedmom_116 Syma_07 oh ne güzel ben açım😂koca yok Gereksiz eltimin oğlunu Suriyeliler ayağından vurmuş yüzsüz yüzsüz benimkini aramışlar gel hastaneye diye ora gitti 🥴
Deletedmom_116 Syma_07 Hakketmistir haksız yere o kadar günahımı aldılar Ki Geçmiş olsun bile diyemiyorum
nebakiyonkomikmi Esraliiii Bizde bedava diye baya yüksek yaktık umarım bu işin sonunda biz zararlı cikmayiz 🥴