Elifckmk123 e bebegin zıbınlarından cok memnunum cok kaliteliler lcw de güzel fakat kalıplar genelde küçük oluyor yani şöyle söyleyeyim 4 aylık bebege 12/18ay şort anca oluyor civilde dahil kalıp farkı oluyor e bebek hello baby kıyafetlerin kalitesini seviyorum 💕