Bende 28+0 oldum en son 25 haftalıkken gitmiştim 738 gram ağırlığındaydi doktor 1 ay sonra gel dedi önümüzdeki Çarşamba günü gideceğim çok meraktayim kaç kilo olmuş diye sürekli bir şeyler yiyorum bakalım ne olmuş ikinci gebeliğim sezeryan olacağım temmuz ortasına denk geliyor