Kızlar yorumlarınızı okudum da sadece erkek bebekte mi böbrek genişlemesi oluyor?
Ben 17 haftalıkta gitmiştim doktora böbrek genişlemesi var dedi 3.6 mm di 1 ay sonra tekrar bakılması gerek büyüme yapmış mıdır diye dedi ve cinsiyetimize kız dedi
Şuan 25 haftalığız henüz gidemedim doktora büyüdümü aynımı bilmiyorum.