Senatalya06 Detaylıda ikizlerimden birinde kalpte parlaklık gördü dr, yaşayan var mı ? Çok korkuyorum, burun ense her şey normal , sadece bu bulgu var ?
annekuzusu_ Senatalya06 canım her bebekte görülebilen birşey benimde bebeğimde vardı ilk haftalarda şuan çok şükür yok kaybolucak o üzülme
gulsumd1 Senatalya06 benim bebeğimde de var çocuk kardiyolojide fetal eko çekindim öenmli bi şey olmadığını söyledi tek başına bişey ifade etmezmiş 32. Haftadayım hala kapanmadı
kayra21 Detaylıda kızımda da bağırsakta parlaklık ve böbreklerinde büyüme çıktı biz de çok tedirgin olmuştuk doktorum sağolsun bize çok güzel açıklama yaptı. 20 li haftalar bebeğin gelişim haftaları organları daha tam anlamıyla gelişmemiş 30. haftaya kadar takibini yaptık sonradan kayboldu çok şükür sağlıklı bi kızım var. Allah’ın izniyle sizinki de geçecektir gönlünü ferah tut cnm
Senatalya06 Ya çok teşekkür ederim, çok korkmuştum , ftal dna önerdi dr ama aldırmak istemediğim için yapmak anlamsız geldi , o yüzden danışmak istedim, inş kaybolur o leke ya da parlaklık artık her neyse 🙏