Azra00 emineakcan01 ben kullanmıyorum ama kuzenim kantaron yağı kullanıyordu faydasını görmüştü badem yağı etki edermi bilmiyorum ama tüy çoğaltın iı biliyorum deneyerek anlarsın sana iyi gelir belki
bendeanneoldum_ Oluşan çatlaklar doğumdan sonra geçiyo mu hiçbisey kullanmadan şuan bişey kullanmiyorm çatlak için
Seldanur97 bendeanneoldum_ Ben 13 haftalığım şuan bio oil yağı ve hindistan cevizi yağı kullanıyorum ama göbeğin çıkınca lierac ya da badger çatlak kremi almayı düşünüyorum
Dilan00- bendeanneoldum_ Hindistan cevizi yağı kullanıyorum bol bol sürüyorum siz kaç haftalık hamilesiniz ?