elvinimmm Normal dogum sonrası dikişler ne zaman eriyo kuru tutmaya dikkat ediyorum batikon surup kremlerimide kullanıyorum ama çok agri yapiyo
beyzzsenturkk elvinimmm ne kadar oldu doğum yapalı benim 40. günün sonunda neredeyse hepsi düşmüştü iç dikislerim vardı kuru tutmaya havalandırmaya calısın sürekli terletecek giydiler giymeyin birazda dikiş sayınızla alakalı benim aynı nokta üzerinde 4 dikişim vardı
HavvaK elvinimmm size tavsiyem ped kullanmayın. Ben gazlı bezin içine pamuk koyup ped şeklinde birsürü hazırladım ve onları kullandım Aşırı aşırı rahatlatmıştı beni. Birde batikon ve kantoron yağı ile her lavaboda pansuman yapıyordum.
Lavantakokusu64 elvinimmm baticonu bende her gün dikişlerimin üzerine pansuman yapıyordum. Her WC girişimde yıkamak için ılık su bulunduruyordum. Benim rahat oturmam ağrısının geçmesi dikişlerimin düşmesi 20 25 günü buldu
elvinimmm HavvaK kantoron yagini dikisin ustune direk suruyo musunuz yoksa gazlı beze dokup camasirinizda mi bekletiyosunuz